Diese Website verwendet Cookies, um Dein Surferlebnis zu verbessern. Durch die weitere Nutzung der Website stimmst Du der Verwendung von Cookies zu.   Erfahre mehr.
Zustimmen
fsamarques

Shipping and customer number trouble

Hello dear friends,
I got here a double trouble. I am in Germany since 2 weeks ago and I don't have internet yet.
In first, the post from dhl hasn't even arrived, you can check it here (https://nolp.dhl.de/nextt-online-public/search?LANG=DE&zip=48149&idc=00340434137004274158).
Then, I don't know what is my customer number, therefore I cannot call the hotline or register on their website.
With a bonus, I tried the email, no one answers. I try social media, same. Now I am trying here...
Does anyone knows how to know the customer number and solve the question of the shippment?
Vielen Dank!
Francisco
Speichern Abbrechen
Konnte dir geholfen werden?
  • Ja
3 Kommentare
2016-09-20T14:12:43Z
  • Dienstag, 20.09.2016 um 16:12 Uhr

I recommend you to contact the DHL support to clarify where your shipment actually is stored. They’ll help you.

Your customer number you can find on the order confirmation you became postal. Otherwise the support will answer your contacts immediately. Please have a little patience.

2016-09-20T14:20:42Z
  • Dienstag, 20.09.2016 um 16:20 Uhr
Thanks for the answer Kevin.
When I contact DHL, they say I should contact Unitymedia.

I cannot find it in any email either from both companies, maybe do you have any example of a customer number?? I have a friend who also had not a customer number and they had to give her one... Several others don't have it yet, so this is not an unique case.

I had patience for 2 weeks and I am asking for help.

2016-09-21T02:21:15Z
  • Mittwoch, 21.09.2016 um 04:21 Uhr
Where did you get the parcel number from? If it is out of the Online Customer Service, you'll find your Customer Number there, too.

Dateianhänge
    😄
    Ähnliche Fragen

    Warum soll ich viel Geld bezahlen damit ich Kunde sein darf?

    Hallo zusammen, vielleicht hat ja jemand ähnliche Erfahrungen gemacht. Bin seit knapp einer Woche Kunde und habe seitdem gefühlte 40 Stunden in der... mehr

    Wie lange dauert Connect-Box Zustellung

    Hallo Leute, Montag vor acht Tagen war ich im hiesiegen Unitymedia Shop, um eine zusätzliche Connect Box zu meiner neuen Horizon hinzu zu ordern.... mehr

    Termine mit Technikern

    Nach fast 14 Tagen haben es zwei (die betonung liegt auf zwei ) Technicker fertig gebracht was ich unzählige male selbst versucht habe. Nach... mehr

    Dauer Tarifwechsel

    Hallo, ich hab vor 4 Wochen online einen Wechsel von 3play SMART 50 auf 3play JUMP 120 angstoßen, dieser Aufrag wurde mir auch per e-mail... mehr

    Probleme nach Umzug - kein Internet & Telefon - 2play 120MBit

    Hallo, es gibt schon eine Störungsnummer zu dem Problem. Diese lautet 12749987 Ich bin nun mit meinem Vertrag umgezogen in ein Haus. Dort gibt es... mehr