Diese Website verwendet Cookies, um Dein Surferlebnis zu verbessern. Durch die weitere Nutzung der Website stimmst Du der Verwendung von Cookies zu.   Erfahre mehr.
Zustimmen
dgrachikov

Need a help with a connection to Unity media

Good morning,
I have requested a connection to UnityMedia from check24.de in January and since that time I haven't received a box with modem. May be I'm missing something because my German is not good and perhaps I need to do something to make Unitymedia send a box with modem?
Thanks in advise!
Speichern Abbrechen
6 Kommentare
2017-01-11T10:13:14Z
  • Mittwoch, 11.01.2017 um 11:13 Uhr
did you get any emails from check24 or other firms that your order is in work ???

2017-01-11T10:16:31Z
  • Mittwoch, 11.01.2017 um 11:16 Uhr
if not, order directly from Unitymedia Homepage. You got special prices for online order.
2017-01-11T10:16:54Z
  • Mittwoch, 11.01.2017 um 11:16 Uhr
Yes, check24 sent me a letter that order sent to Unitymedia and then I called Unitymedia support and told that I ordered internet for 1 address but need to receive a modem on another one (because of I'm moving to new flat) and support told me that address is changed and modem will be sent to my current location.

But since my last call time ~10 days past. That's why I need to understand what's going on and what do I need to do
2017-01-11T10:20:51Z
  • Mittwoch, 11.01.2017 um 11:20 Uhr
ask at support for number to track and trace your delivery online.....
2017-01-11T10:23:42Z
  • Mittwoch, 11.01.2017 um 11:23 Uhr
Could you tell please - is there a way to ask for support in english by phone or there is only way to write here http://www.unitymedia.de/services/kontakt/?

Thank you.
2017-01-11T11:08:48Z
  • Mittwoch, 11.01.2017 um 12:08 Uhr
you can try to chat from unitymedia homepage.... upper rigt side :
click on : Hilfe&Beratung - and then chat symbol

Dateianhänge
    😄
    Ähnliche Fragen

    Homeoffice Business

    Hallo, hatte meinen Beitrag gerade schonmal geschrieben aber er wurde nicht veröffentlicht....wie auch immer.... Ich habe aktuell DSL Privat 6000... mehr

    Geräte nach Vertragsende zurücksenden

    Hallo Support-Team, ich habe meinen Vertrag gekündigt und noch Hardware von Unitymedia zu Hause. Wie kann ich die zurücksenden? Bekomme ich eine... mehr

    Warum wird in den FAQs auf die 01806 / 678 411 verwiesen?

    Ich habe mir mal einige FAQs angeschaut (Vertragswechsel, Kündigung). Hier wird immer auf die Nr. 01806 / 678 411 verwiesen. Das verstehe ich... mehr

    Wie lange dauert die Störung noch an ?

    Seit Samstag Abend habe ich keinerlei Internet und Telefon mehr ! Ich wollte mal nach fragen wie lange das noch andauert ? Liebe Grüße

    Wann wird Drosselung aufgehoben?

    Hallo Zusammen, am Freitag wurde ich gedrosselt weil ich noch eine Rechnung offen hatte (hups). Ich habe den Betrag sofort überwiesen, unter Angabe... mehr