Diese Website verwendet Cookies, um Dein Surferlebnis zu verbessern. Durch die weitere Nutzung der Website stimmst Du der Verwendung von Cookies zu.   Erfahre mehr.
Zustimmen
Emil

I can't speak german

I need help, I ordered internet from unity over a week ago and I have received my router but a technician was not booked or sent out to install it. I was told the €90 I paid was for internet, a router and the installation fee. I have been trying to contact your hotline to speak to someone in english to help me, like I did the first time I called your hotline. I also sent multiple messages on the website with no response or callback. My problem is I was not sent the "push-on-adapter" which is needed for my apartment. Is there a way to contact someone who speaks english or called back? Also attached is a photo of my wall connection. I need any sort of help. Thank you for your time.
Speichern Abbrechen
Konnte dir geholfen werden?
  • Ja
  • IMG_0390.JPG
    IMG_0390.JPG
Richtige Antwort
2016-09-16T18:30:56Z
  • Freitag, 16.09.2016 um 20:30 Uhr
Are you on Facebook or Twitter? Then send a PM to UnitymediaHilfe (www.facebook.com/unitymediahilfe or www.twitter.com/unitymediahilfe) with your Contract Details (Customer Number, Name, adress und Date of Birth) and tell them your problem. They'll respond normally within 1 or 2 days (not Sunday), and actually they'll send you the push-on-Adapter.
The hotline supports in german only,because german is the Contract language in Germany...

Dateianhänge
    😄
    Ähnliche Fragen

    Upgrade from 2Play100 to 2Play400 in progress but no hardware yet

    Hello, Sorry for writing in English. I upgraded from 2Play100 to 2Play400 using a promotional link from an email. The date to switch over as per a... mehr

    Ist die Seite https://kundenaktion.unitymedia.de von Unitymedia?

    Ist die Seite https://kundenaktion.unitymedia.de von Unitymedia? Ich habe eine E-Mail für ein Update zur Connect Box erhalten. Ist das wirklich... mehr

    falsche Adresse für neuen Connectbox

    hallo, ich habe wegen der ständigen Zeit bei Arbeit die Adresse von dem Laden eingegeben für die Sendung des neuen Connectbox. Nun habe ich meinen... mehr

    Problem beim Verbinden des Druckers mit Connect Box

    Hallo unitymedia Community, zu allererst möchte ich anmerken, dass ich absoluter Connect Box Neuling bin, da ich erst vor kurzem zu unitymedia... mehr

    Bezugsquellen für EuroDOCSIS3.0/3.1-Endgeräte

    Da ich mit meiner ConnectBox leider absolut nicht zufrieden bin und ich viel lieber weiter meinen EdgeRouter weiterbenutzen würde, würde ich gerne... mehr