Emil
Frage in Hardware, Installation Freitag, 16.09.2016 um 20:12 Uhr

I can't speak german

I need help, I ordered internet from unity over a week ago and I have received my router but a technician was not booked or sent out to install it. I was told the €90 I paid was for internet, a router and the installation fee. I have been trying to contact your hotline to speak to someone in english to help me, like I did the first time I called your hotline. I also sent multiple messages on the website with no response or callback. My problem is I was not sent the "push-on-adapter" which is needed for my apartment. Is there a way to contact someone who speaks english or called back? Also attached is a photo of my wall connection. I need any sort of help. Thank you for your time.
Dateianhänge
Mehr zu diesem Thema:
Speichern Abbrechen
Richtige Antwort
Torsten Guide 2016-09-16T18:30:56Z
Freitag, 16.09.2016 um 20:30 Uhr
Are you on Facebook or Twitter? Then send a PM to UnitymediaHilfe (www.facebook.com/unitymediahilfe or www.twitter.com/unitymediahilfe) with your Contract Details (Customer Number, Name, adress und Date of Birth) and tell them your problem. They'll respond normally within 1 or 2 days (not Sunday), and actually they'll send you the push-on-Adapter.
The hotline supports in german only,because german is the Contract language in Germany...
1 weitere Antwort
Torsten Guide 2016-09-16T18:30:56Z
Freitag, 16.09.2016 um 20:30 Uhr
Are you on Facebook or Twitter? Then send a PM to UnitymediaHilfe (www.facebook.com/unitymediahilfe or www.twitter.com/unitymediahilfe) with your Contract Details (Customer Number, Name, adress und Date of Birth) and tell them your problem. They'll respond normally within 1 or 2 days (not Sunday), and actually they'll send you the push-on-Adapter.
The hotline supports in german only,because german is the Contract language in Germany...
E&F 2016-09-16T22:28:04Z
Samstag, 17.09.2016 um 00:28 Uhr
Where are you from Herr Emil?

Dateianhänge
    Ähnliche Fragen

    Warum wird der Kunde beim Fritzbox OS Update von IPv4 auf IPv6 umgestellt?

    In der letzten Zeit fragen mich mehrere Leute bzw. ärgern sich, dass nach dem aktuellen Fritzbox OS Update der 6360 von IPv4 einfach ohne Info auf... mehr

    Horizon Modelle

    Gibt's zwei unterschiedliche Modelle der Horizon? Woran kann man das erkennen?

    Horizon per WLAN mit der Fritz!Box verbinden

    Es hat mir keine Ruhe gelassen, dass sich meine Horizon, nach dem letzten Update, nicht mehr per WLAN mit meiner Fritz!Box verbunden hat. Es... mehr

    Informationen zum Wifi-HotSpot

    Hallo, ich habe Post bekommen nachdem das Community-Projekt "Wifi-Hotspot" gestartet werden soll. Viele Bekannte/Freunde ebenfalls. Jetzt kam... mehr

    Warum funktioniert kein Internetzugang über das WLAN der Horizon Box?

    Ich habe über das WLAN meiner Horizon Box einen PC verbunden, aber es kommt keine Internetverbindung zustande.