Diese Website verwendet Cookies, um Dein Surferlebnis zu verbessern. Durch die weitere Nutzung der Website stimmst Du der Verwendung von Cookies zu.   Erfahre mehr.
Zustimmen
Emil

I can't speak german

I need help, I ordered internet from unity over a week ago and I have received my router but a technician was not booked or sent out to install it. I was told the €90 I paid was for internet, a router and the installation fee. I have been trying to contact your hotline to speak to someone in english to help me, like I did the first time I called your hotline. I also sent multiple messages on the website with no response or callback. My problem is I was not sent the "push-on-adapter" which is needed for my apartment. Is there a way to contact someone who speaks english or called back? Also attached is a photo of my wall connection. I need any sort of help. Thank you for your time.
Speichern Abbrechen
Konnte dir geholfen werden?
  • Ja
  • IMG_0390.JPG
    IMG_0390.JPG
Richtige Antwort
2016-09-16T18:30:56Z
  • Freitag, 16.09.2016 um 20:30 Uhr
Are you on Facebook or Twitter? Then send a PM to UnitymediaHilfe (www.facebook.com/unitymediahilfe or www.twitter.com/unitymediahilfe) with your Contract Details (Customer Number, Name, adress und Date of Birth) and tell them your problem. They'll respond normally within 1 or 2 days (not Sunday), and actually they'll send you the push-on-Adapter.
The hotline supports in german only,because german is the Contract language in Germany...
1 weiterer Kommentar
Richtige Antwort
2016-09-16T18:30:56Z
  • Freitag, 16.09.2016 um 20:30 Uhr
Are you on Facebook or Twitter? Then send a PM to UnitymediaHilfe (www.facebook.com/unitymediahilfe or www.twitter.com/unitymediahilfe) with your Contract Details (Customer Number, Name, adress und Date of Birth) and tell them your problem. They'll respond normally within 1 or 2 days (not Sunday), and actually they'll send you the push-on-Adapter.
The hotline supports in german only,because german is the Contract language in Germany...
2016-09-16T22:28:04Z
  • Samstag, 17.09.2016 um 00:28 Uhr
Where are you from Herr Emil?

Dateianhänge
    😄
    Ähnliche Fragen

    Connect Box funktioniert nicht mehr - Power LED blinkt?

    Die Connect Box meiner Eltern (84J.) hat seit 2016 einwandfrei funktioniert. Am 11.08. haben sie die Connect Box morgens um 08:00 wieder... mehr

    Cisco 3212 Ersatz durch Connect Box

    Hallo werte Community, ich habe vor einiger Zeit ein Angebot für ein neues Modem von UM erhalten und habe dies leider angenommen. Die Box wurde... mehr

    Connect Box langsam

    Hallo, ich habe 3play COMFORT 120 und vor einigen Wochen habe ich die Connect Box bekommen (vorher habe ich Internet Telefon und TV über den HD... mehr

    Push on Adapter

    Ich habe über ein Laden in meiner Stadt, Frankfurt am Main, dass 2play-Paket 120 bestellt. Heute kam es und es war kein Push-on-Adapter dabei,... mehr

    Connect Box Zugriff auf verbundenes Gerät via Fernzugriff

    Hallo liebe Community, ich habe in meiner Connect Box den Fernzugriff aktiviert. Von Unitymedia habe ich noch eine IPv4 Adresse. Ein Zugriff von... mehr