Diese Website verwendet Cookies, um Dein Surferlebnis zu verbessern. Durch die weitere Nutzung der Website stimmst Du der Verwendung von Cookies zu.   Erfahre mehr.
Zustimmen
Emil

I can't speak german

I need help, I ordered internet from unity over a week ago and I have received my router but a technician was not booked or sent out to install it. I was told the €90 I paid was for internet, a router and the installation fee. I have been trying to contact your hotline to speak to someone in english to help me, like I did the first time I called your hotline. I also sent multiple messages on the website with no response or callback. My problem is I was not sent the "push-on-adapter" which is needed for my apartment. Is there a way to contact someone who speaks english or called back? Also attached is a photo of my wall connection. I need any sort of help. Thank you for your time.
Speichern Abbrechen
  • IMG_0390.JPG
    IMG_0390.JPG
Richtige Antwort
2016-09-16T18:30:56Z
  • Freitag, 16.09.2016 um 20:30 Uhr
Are you on Facebook or Twitter? Then send a PM to UnitymediaHilfe (www.facebook.com/unitymediahilfe or www.twitter.com/unitymediahilfe) with your Contract Details (Customer Number, Name, adress und Date of Birth) and tell them your problem. They'll respond normally within 1 or 2 days (not Sunday), and actually they'll send you the push-on-Adapter.
The hotline supports in german only,because german is the Contract language in Germany...
1 weiterer Kommentar
Richtige Antwort
2016-09-16T18:30:56Z
  • Freitag, 16.09.2016 um 20:30 Uhr
Are you on Facebook or Twitter? Then send a PM to UnitymediaHilfe (www.facebook.com/unitymediahilfe or www.twitter.com/unitymediahilfe) with your Contract Details (Customer Number, Name, adress und Date of Birth) and tell them your problem. They'll respond normally within 1 or 2 days (not Sunday), and actually they'll send you the push-on-Adapter.
The hotline supports in german only,because german is the Contract language in Germany...
2016-09-16T22:28:04Z
  • Samstag, 17.09.2016 um 00:28 Uhr
Where are you from Herr Emil?

Dateianhänge
    😄
    Ähnliche Fragen

    Connect Box Subnetz ändern

    Hallo zusammen, wahrscheinlich bräuchte ich gar nicht erst fragen, aber vielleicht hab ich ja Glück: Kann man bei der Connect Box wirklich das... mehr

    DDNS bzw. Portweiterleitung mit der neuen Connect Box

    Hallo, ich habe die Connect Box von Um und finde keine Möglichkeit die Ports manuell freizugeben. Ich habe hier ein NAS und in einer anderen... mehr

    Connect Box startet ständig neu!

    Hallo liebes UM-Team, Ich habe das Problem das meine Connectbox (Comfort 120 - Leitung) ständig neu startet. Die Balkenähnliche Leuchte wird rot,... mehr

    Probleme mit Gesprächannahme Telefon

    Hallo zusammen Mein Panasonic ist mit der Connect Box verbunden die ich seit ca 8 Wochen nutze. In ca. 40% aller Fälle bei denen ich angerufen... mehr

    Connect Box - Verbindung zu Qnap-NAS

    Hallo zusammen, ich habe gestern meinen Anschluss bei Unitymedia bekommen (2Play 120MBit/s). Dazu diesen "Router" die Connect Box. Vorweg:... mehr